Ljuva tid

Om det är för att jag fyller år i Juni eller inte vet jag ej men denna månad har alltid varit min favorit. Jag är lyckligt tillfreds. Juni är en social månad. Flera kalas, högtider och annat att fira. Att fira nationaldag är superkul. Vi börjar få kläm på det nu. Ge oss fem år till och vi kommer att ha skapat fantastiska traditioner. Jag har jobbat dagturen men kvällen var ledig. Gick marschtåget från torget ner till Turbinhusön med barna. Så sjöng jag tillsammans med kören, Harmony  gospel. Kul som alltid. Vi sjunger inte alltid rätt men det brukar bli bra ändå. Lisa och Gergana är riktiga proffs. Jag är fortfarande löjligt osäker och ber om ursäkt och frågar de som står bredvid om jag ska sjunga tystare. Trist att vara så rädd. Jobbar på det. Borde försöka öva mer. Har ju inte sångröst som lillebror precis! Trots det får jag ändå vara med i kören och för det är jag riktigt glad! 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt