Varierande dagar

Jag brukar gilla då mina dagar är olika varandra. Har inga fasta rutiner för det har jag aldrig hunnit lägga mig till med. Mitt liv ändras ständigt. Tack och lov! Jag är en aning rastlös i själen och behöver förändring. I helgen har jag jobbat i Hemvården och idag har jag gått fortsättning på utbildningen till läsombud. I morgon är det ordinarie jobb och på onsdag ska Nora och jag till ögonmottagningen. Förra veckan var jag tre dagar i skolan och längtar nu till nästa träff. Mina dagar är fyllda och allt det jag pysslar med nu känns väldigt meningsfullt. På onsdag är det gospelkören igen. Det är energi rakt ut i blodet! Har mycket som drar åt olika håll och ibland blir det dubbelbokat. Det kan stressa mig lite eftersom det allt som oftast är jag som klantar till det. Har sjukt dåligt ordningsinne för att ha den här sortens livsföring... Nu tar pluggandet vid. Ger det en timme sen sover jag garanterat. :-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt