Åh så spännande

Allvarligt! Mitt liv har inte varit så här intressant på länge. Hemmalivet rullar på, alla fyra ungarna mår väl och Niklas trivs så väldigt bra i nya studion. Jag jobbar, pluggar och utbildar mig till läsombud. Ger en riktig kick för självförtroendet. Samtidigt som självkänslan stärks för varje ny rad jag läser i min kurslitteratur. I staterna hade man nog sagt time of my life. Här nöjer jag mig med att säga Facebookstatus. Så där äckligt perfekt att det antagligen är osanning. :-) Det kan så vara att min bubbla brister när som helst. Allt som krävs är ett virus och det verkar som om det finns gott om smittkällor. Jag lever så i nuet att jag knappt kan planera ett par dagar framåt. Så får jag ha det nu. Ingen fara! Är ju inte så att jag skämt bort mig själv med ordning och reda...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt