Tyst och lite tomt

Borde vara en omöjlighet här hos oss att ha den känslan... här bor ju trots allt sex personer och en katt. Men nu när familjen Flankör lämnat oss blev det en stor lucka ledig. Saknar dem redan. Barnen tyckte det var jättekonstigt här nu. Tyst och tråkigt sa Alicia. Ja faktiskt. Som tur är kom lillstrumpan med sin lilla familj. Gemensam kvällsmat. Mysigt och gott. Ida gjorde paj. Jag har varit kattvakt i helgen och fick kantareller och sockerkakor som tack. Det är bra belöning det!

Det enda som gör mig lite låg är att jag längtar så sjukt mycket efter Anton.

Idag har jag för första gången denna sommar badat ute. I vår pool. Tempen visade strax under 24 grader. Var superkallt men tillslut kom jag i. Semestern rullar vidare.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt