Sociala medier-semester!

Jag har haft en veckolång semester. Behövde finnas bara på riktigt ett tag. Konstigt men jag tror jag överexponerade mig själv där ett tag. Ha ha ha. Om nu en sån som jag kan det??? Har varit ledig med barnen  i nästan en vecka. Vi bara går här och drar. Utan måsten. Höjden av lyx förr vissa och rena döden för andra. Jag befinner mig mitt emellan... som vanligt. Tycker att det är mysigt att vara ledig men jag får lite spader på allt bös som blir. Just idag har jag fått fint besök. Ulli är här och det gör mig ju alltid lika glad. så pass glad att det serverades vin till laxen. Ett litet blygt glas för min del men det verkar som om Ulli den lilla svampen avslutar flaskan. Som bara var en halva dock.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt