Sköna söndag

Semesterfirande ungar.

 Detta är bland det värsta jag vet. Se ryggtavlan på denne älskade unge. Jag är så otroligt självisk och vill att han ska vara här hos mig hela tiden. Ja ja jag vet att hans pappa också måste få träffa honom. Jag sa ju att jag är ego!
Nora magdalena firar namnsdag.

Avslutar veckan med att sy ett par kuddar till kökssoffan. Fick dessa fina kökshandukar av min supertrevliga granne. Jag är sketanöjder!

Ja detta har varit min vecka plus massor av annat som hänt så klart. Idag har vi firat fina mamma Kristina. Noga med firandet. Niklas har påbörjat sin semester och som det ser ut nu får vi två goa veckor ihop hela familjen. Nja förresten en saknas. Tonåringen har åkt för att jobba/hänga med sin pappa. Längtar ta mig tusan så det gör ont i hjärtat. Det blir aldrig enklare för min del. Han vet om hur jag känner men är så förnuftig att han inser att han har en fullständigt ohejdbar känslostorm till mamma. Han tar det hela med ro. Näe jag skuldbelägger inte ungen för att han åker ifrån mig. Jag har gått i terapi sen skiljsmässan för att lära mig vett och etikett vid delad vårdnad. Ha ha ha ja vad sjutton spelar det för roll nu, han är stor och världen är inte bomullsinlindad. Men mamma är väl vadderad så jag är det perfekta airbagen när det skiter till.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt