Lever enkelt

Ja men äntligen! Jag har fått lite fart igen. Var så otroligt välbehövligt för mig att komma hemifrån ett par dagar. Lite distans. Varenda år är det likadant och jag vet ju om det. Inget att hetsa upp sig över nu mer. Jag blir rastlös och lite elak. Ett mörkt skimmer läggs över mina ögon. Jag ser allt negativt. Vårt hus är fel, jag är fet, livet är såååå otroligt jobbigt för mig. Tur för mig att jag reste bort i rättan tid. Hann inte eskalera allt för fort denna sommar. Jag motade Olle i grind så att säga. Jäkla tur det för jag brukar bli jättejobbig för mina närmaste. Nu ska jag göra saker som förändrar lite grann. Inga stora hysteriska saker. Kommer att nöja mig så i år. Livet blir lite enklare med måtta men oj så svårt jag har för det...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt