Riktigt nöjd

Har städat upp det lilla kaoset vi hade igår och nu är det fint här igen. Har länge planerat att få upp en spegel på ena väggen i köket. Så äntligen är den på plats och det blev precis så bra som jag hoppades på. Jag är lite egen i min smak så det är kanske inte mainstream direkt men det är verkligen jag. Får se vad Niklas tycker när han kommer hem.

Jag har provat min klänning inför bröllop i morgon. VA! Stor i midjan...men något sånt har nog aldrig hänt mig förut. Ja det ordnar vi med en liten blombrosch hoppas jag. Så kan det gå när man är så vansinnigt bra på att vara ute i god tid. Att prova klänning dagen före när jag haft den här hemma ett bra tag...ja ja det är också väldigt mycket jag!

Sällan skådat på Egnahemsvägen, städat!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt