Ordning med askar!

Jojomensan! Här är det tänkt att få ha saker ifred härdanefter. Jag har önskat mig och fått fina askar att förvara mina saker i. Typ smycken, sjalar tiaror och boan! Sånt som jag inte vill dela med mina småbarn. Ja med det menar jag inte att Anton heller bör låna utan att fråga mamma... :-) Nä men allvarligt nu. Jag har låtit tjejerna få ha mina saker för det har gjort dem glada men jag blir ju ledsen för sakerna tål ju inte deras behandling. Så nu är det ordning som gäller. Fick tre fina, olika askar i present. Inhandlade på vår lokala bokhandel!  Fått andra presenter också. Blommor, teckningar, halsband, lotter, datorväska och bok med arband i. Jättefina saker som jag verkligen uppskattar. Här är bilden såklart...

 
Hade besök av Morberg och Nigella i köket förut.




Första skolavslutningen stundar i morgon!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt