Party everyday!

Ja det rullar på må jag säga. Ingen rast ingen ro. Kul men intensivt. Skönt att jag valde tidig hemgång med barnen i kväll känner jag. Igår festade vi till kl två så jag var ju lite trött i morse när klockan ringde. Jobb hela dagen och så 40-års kalas på det. Jag har hållit mig nykter som tur är. Imorgon är det födelsedagslunch här. Vi firar min födelsedag då. Rundar av med en kaka innan jobbet igen. Har ledig måndag. Jag njuter av att ha fullt upp för att hålla mig sysselsatt hela tiden är det enda som räddar mig från grubblerierna. Jag ältar och sörjer om vart annat. Men näe... träng undan. Surfa inredning i stället...
Lilla trapphus när ska du uppgraderas från förvaring till finyta?

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt