Eländiga sommarförkylning

Det är aldrig roligt att vara sjuk men extra jobbigt i värmen. Jag lider med barnen. Nora är värst drabbad. Hennes ögon är variga och svullna.Hon ser dåligt säger hon. Lillstumpa, det är inte nådigt för dig nu. Min lilla rödhåriga sessa. Humöret är eldigt i vanliga fall och just nu kan det läggas till en fem-års utvecklingsfas och snuva... Bring it on! Jag själv har alla dessa symtom dagligen. Tror jag fastnade i trotsåldern och inte utvecklade något imunförsvar alls. Ja ja nog gnällt. Livet är helt ok. Jag fixar hemmamamma grejen rätt hyffsat. Är själv med de tre små barnen tills på söndagkväll. Jag är ganska sträng singelmorsa. De vet att det inte finns så mycket spelrum så allt rullar på. Klart de kivas men så här nöjt kan vi ha det:


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt