Ta en fräsch!

Ny tandborste, ny mascara, renbäddad säng o.s.v den där krispigheten! När något är nytt. En ny bok eller tidning. Känslan av renhet och alla möjligheter. Så vill jag tänka och känna inför 2017!!! 

Vi roade oss lite Nora och jag med Snapchat. Vi spenderade tid på jourmottagningen i Skövde idag. Lilla stumpan har en sprucken trumhinna. Nu har vi påbörjat antibiotikakur och med god anda tror vi att allt snabbt blir bra igen. Jag brukar ge samma nyårslöfte varje år, att vara lite mer mån om mig själv och spendera min tid så klokt som möjligt. Jag har goda intentioner och hyfsat stark vilja men mycket annat gör att jag många gånger låter mitt löfte ge vika. I år är mitt löfte att hålla hårdare på mitt löfte. Må det nya året inge hopp och komma med fred och frihet. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt