Musikal och snap

Haft en ledig helg. Bara varit med familjen och tagit det väldigt lugnt. Niklas och jag har varit på Toro och beställt tapeter till Noels rum. Kollat på nytt golv till köket, så smidiga det finns! En tur till Hem till mig hann vi också med. Hade barnvakt till Noel och tjejerna var på körläger. 
Blev en ny köksklocka inhandlad. Vi har en del planer och ville ha lite inspiration.
Medans vi smidde planer för både det ena och det andra låg denne Bäbis bredvid i soffan. Han är väldigt mycket ungkatt och ställer till en hel del meeeen som jag tycker om honom. Han var varken planerad eller efterlängtad men fann sin plats och då är det som det är... 

Återigen dags för den fantastiska musikalen, Änglar utan vingar. Efter mycket övande så satt den! 

Nu är alla barn nattade och döm om min förvåning när jag inser att jag också borde ha snapchat! Var kom den i från? Ja vem vet men nu är det så iaf! Jag är inte så flink än men med all den coachning jag får av barnen på jobbet är jag nog i full gång på noll tid... 

Bland dagens viktigaste händelser så åkte tand nr två ut! Han har varit på kalas och tappat en tand på samma dag, heeeelt otroligt ju! Han frågar mig varenda morgon när han vaknar om det idag är den dagen då han ska träna knattecrossfit? Såååå taggad! Lång väntan till onsdag! 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt