Loophumör

Det svänger. Ena stunden tar jag illa vid mig för jag kan inte vara alla till lags. En förälder hade åsikter om hur jag hanterat en viss situation och det kändes urjobbigt. Ältade, fram och tillbaka. Hur ska jag bära mig åt för att göra "alla" nöjda. Äsch, det går inte. Jag kan bara kämpa på. I nästa stund har jag en av de äldre barngrupperna och allt klaffade. Dessa ungar var som en enorm dos pepp till självförtroendet. Då är det tråkiga glömt! Tack och lov för det!!!

Min energigivande morgon drink var allt annat än grön! Bara att svälga! 

Fredag är en bra dag av många anledningar! Jag hämtar våra ungar tidigt. Fikar, myser och planerar helgen. Just idag jobbar jag kvällen. Det är inget annat än ren glädje. Även om det kan bära emot att lämna hemmet är gruppen jag ska till toppen. Liiitet moln på min himmel, jag har återigen drabbats av en osexig åkomma! Japp, det är sant, vaxpropp! Nu har jag öronduschat med olivolja... Var på hörselundersökning igår. Visade sig att jag ev har fått en hörselskada. Fast... Jag ska på ny kontroll igen, jag vill tro att det var proppens fel även om sköterskan trodde annat... 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt