Varning

Att just fyllt 40 och ha ont i höftleden är inte helt ok. Verkligen åldersvarning på det symtomet... Jag är en skrutt, inget att orda om. Det är som det är med det. 

I förmiddags var jag och barnen hos Fia. Hon är en av mina ventiler. Där pyser sånt ut som jag annars kanske håller för mig själv. Nu menar jag inte gaser... Vi har inte den typen av relation... Jag delar gärna med mig av mina tillkortakommanden här i livet men vissa saker är som öppna sår  och då får jag se till att dela de erfarenheterna men nån som inte gottar sig åt mitt elände. Fia gör inte det för hon vet allt för väl hur det känns. Dessutom har hon fint torkpapper som suger upp både tårar och snor! 

Min dag har varit fylld av trevligt sällskap. På eftermiddagen kom Nicolina och yngsta dottern. Oj vad vi har mycket att prata om! Härligt! Tänk att ha alla dessa människor i min närhet som en gnistrande skatt. Det är rikedom på allvar. 

För övrigt har jag och barnen ägnat oss åt att städa deras rum. Äldste sonens rum får jag nog anlita någon form av sanitetsfirma för att återställa... 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt