Överenskommet!

Vi har bara ett visst antal hjärtslag. Så är det för oss alla. Hur vi väljer att förbruka dem kan vi påverka på många sätt. Jag börjar fundera mer och mer på mina. Jag vill ha ett starkt och friskt hjärta som klara fysiska påfrestningar och inte har gasen i botten fart i viloläge. För att nå ditt måste denna muskel få arbeta. Att träna helt enkelt. Jag (hjärna och hjärta) önskar detta. Inget är gratis. Verkligen inte detta önskemål. Det kommer att krävas jävlar anamma. Jag är helt införstådd med det. Gjort det förr men då var jag i en annan fas i livet. I dagsläget krävs fokus. Jag vet att jag kommer att lyckas. Det finns inget alternativ. Klart jag är värd att få ha många hjärtslag över till framtiden! 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt