Senaste dagarna...

Har anpassat mig till vardagen igen. Inte för att det är så stor skillnad. Omsorgspersonal har sällan jullov. Satt igång några småprojekt här hemma. Blåser egnahemska vårvindar. Ja så hemska är de inte. Var mest en ordlek. Sökt in på högskolan men var på typ sista reservplats med min sena ansökan. Gör inget. Jag söker väl igen. Just nu pluggar jag inget. Mer tid ihop med småbarnen. Känns lite trist att inte spinna på de färska kunskaperna men för väl se det som livserfarenhet och ett litet steg mot större visdom. I morgon är det både kören och Lc. På torsdag börjar Mindfulness kursen igen. Så jobbet och allt annat gör att dagarna springer på. Märkt att det inte längre är beckmörkt när kl är 16. Ger goda vibbar. Idag ska vi fira kronprinsen Anton på namnsdagen och så ska jag naturligtvis ringa och sjunga för Ulli som fyller år. Näe det är inte av elakhet utan av ren kärlek. Jag har ju lämnat över ansvaret för min sångröst på Lisa nu och då måste den ju förbättrats. :-) lång väg kvar till solot men jag fixar en hipp hipp hurra sång på telefon. Ååhh såååå ett par bilder på ungarna.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt