Variation i livet

Verkar som jag vaknar på olika ställen nästan jämt. Barnen byter sängplatser och jag flyttar efter. Så är jag på jobb i Tiveden och sover på backen. Snart åker jag på familjeläger och då blir det våningssängar. Ryggen är som en åtta! 
Är nästan en magisk känsla i Tiveden. Lägret var mobilfritt så jag stannade bilen på vägen hem och fotade genom rutan... Men ändå! 

Väl hemma så var det lite tomt i skåpen så en tur till Konsum slutade i det längsta kvitto jag någonsin handlat i en matvarubutik. Eller nja inköpen inför Familjelägren är ju extrema, då är vi fyra som handlar varsin överfull kundvagn. Men det är ju till sex gånger så många som vi! 

Igår var vi på uppvisning hos Stall Källefall där Nora varit på läger i en vecka. Lilla skruttan har lärt sig massor. Så kul att se dem. Hästen föll övriga familjemedlemmar i smaken, lite lagom stor liksom.
Det är så himla kul att ha en unge som har samma intresse som jag själv hade som barn. Blir lika sugen på egen häst som hon! Vem vet vad som händer i framtiden... 




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt