Från en klar himmel

Bara slog mig när jag stod och la in våra rena lakan i garderoben. Att jag undrar om mitt liv någonsin tidigare varit så lätt att leva?  Om jag någon gång förut levt med en så stark tro på mig själv och det liv jag valt? Jag svajar då och då men just nu är jag i fas med livet. Barnen är större och alla mår ok. Niklas är nöjd med sitt jobb och sin vardag och med vår gemensamma vardag. Barnen har aktiviteter som de trivs med och jag jublar åt Noras hästintresse som jag ju innerligt delar. Denna vår har varit så intensiv och jag har kämpat rejält. Nu betalar det av sig. Jag vet att jag gjort allt jag kunnat och gick på semester med ro. Nu har första semesterveckan gått och vi har varit i Varberg. Helt fantastiska dagar. 
Ungar överallt!
Himlen full av "drakar"! Det blåste bra och diverse surfare var lyckliga. 
Att bara vara och ta in naturen. 
Noel bangar inte en chans att bada! 

Så tog veckan slut och vi sa hej då till ett fantastiskt gäng från ridklubben. Satte oss i bilen och skrev in Ljungby i gpsen. Hämta hem Anton är en av mina favoritsysslor. Nu gläds vi åt att ha barnaskaran samlad. 
Boccia pågår... tävlingsandan är det inget fel på! 

Förmiddagen gick åt till att försöka lokalisera vår Doris. Himmel så bekymrade vi var när vi inte kunde hitta katten. Min mamma, pappa alla barnen, Niklas och jag letade. Mamma knackade på hos jag vet inte hur många för att fråga om de sett henna. Grannarna hoppade på sina cyklar och letade. Människor på fb delade mitt inlägg och helt plötsligt kom hon gående. Som om inget hänt. Så lyckliga vi blev! 

Nu ligger hon och sover i soffan. Detta är en trygg dam hon sover på rygg! 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt