Hedersuppdrag

Igår fanns möjligheten att fira Baltaksmässan. En gudstjänst som jag verkligen uppskattar. Blev tillfrågad (i sista minuten) om jag kunde vara med och dela ut nattvarden. Men så klart jag ville. Det kändes helt plötsligt vansinnigt stort och mitt hjärta rusade. Mina händer var skakiga och kallsvettiga. Kände mig blyg... Intimt på nått vis. Vågar jag mig på det... Att kalla det heligt?

Idag väntar spännande resa. Pastoratets 6-7 åringar står på tur för att få ge sig iväg. Vi ska till Borås. Till ett ställe som heter Navet. Jag har aldrig varit där så det ska bli kul.

I lördags firade vi käraste Anna då hon fyllt 40. Vi åkte hem ganska tidigt för Noel somnade. Strax efter vi åkt började livemusiken. Har sett ett klipp på fb när Anna sjunger TNT... Shiit, det den tjejen gör definierar ordet pangbrud! Helt underbart. 
Bildenhar något av barnen tagit med nån konstig funktion... Men tycker faktiskt den ger ett bra perspektiv. Uppåt liksom, vad som än händer, så ska strävan vara uppåt. 😉

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt