Kul överallt

Jag har så roligt nästan jämt. Händer massor. Jag fyller min kalender från morgon till kväll. Bokar det ena än det andra. Jo jo det funkar, om jag kör direkt därifrån så hinner jag nog! Om vi ses söndag om två veckor, då är jag ledig. Så här låter jag... Vem kunde ana att jag skulle få vara med om detta? Ärligt, jag är förvånad.

Vad jag skulle behöva är en kurs i tålamod och överseende. Shit, jag tappar besinningen. Plötsligt verkar jag inte ha en gnutta överseende längre. Människor i min närhet kan reta gallfeber på mig. Idag vet jag inte hur många gånger jag dragit efter andan och i sista stund hejdat mig från att klart och tydligt gett min åsikt om både ditten o datten...

Denna kväll är efterlängtad. Efter fyra oerhört intensiva dagar landar jag i soffan. Förresten börjar det bli dags att krypa ner snart. Har en del att läsa till i morgon. Fredag är lika med hel dag av studier. Samt en tur till museet där svenska kyrkan är med och uppmärksammar internationella kvinnodagen i morgon, 8/3. Grattis i förskott alla kvinnor!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt