Ingen hurrycurry!

Idag tog jag barnen med till jobbet. Öppen verksamhet som skulle anpassas även för lite äldre barn. Då passade mina in. Lite pyssel, lek, fika och sång.
Em skulle vi spendera på Stellas lekland. Börjat tröttna på det stället. På allvar! Värst är maten, tog 45 minuter från det vi beställde tills vi fick hämta den. Tyvärr verkar det vara skräpmaten som går hem på denna typ av aktivitet. Rätterna i sig behöver inte vara dåliga. Barnen beställde mos och köttbullar. Men pulvermos och sega färdigköttbullar är inte kul. Blir lika besviken på mig själv varenda gång att vi köper mat där. Vi hade kunnat äta bra på t.ex. Glädje och så klarat oss på frukt och dricka på Stellas. Jag borde verkligen inte klaga på någon annan än mig själv. Jag vet ju vad det är jag kommer att få på tallriken...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt