Uppskruvad

Åhhh nu har det börjat spinna! Tankarna rusar. Tänk om saker och ting skulle lösa sig så bra??? Jag hoppas.

Helt annat, jag är stolt över de kvinnor som idag varit med på projektet Röda tråden i kyrkans hus. Härligt! Här är något riktigt bra på gång. Roligt hade vi också.

I morgon är det pluggande som gäller. Men tror nog att jag tar en paus och ger mig fram på torget en snabb sväng. Känns lite så där att avbryta för torget men sanningen är den att min hjärna inte pallar mer än ett par timmars pluggande åt gången.

Sitter nu en stund för mig själv. Varvar ner lite. Anton kollar fotboll och trots att han sitter inne på sitt rum förstår jag att matchen inte spelas som han hade tänkt... Hörde nyss en riktigt besviken svordom. Alla andra sover. Jag borde komma i säng för dagen börjar tidigt i morgon men ärligt, det är ju urtrist att tänka på när jag sitter här just nu!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt