Min månad

Eftersom jag fyller år mitt i Juni har jag alltid tänkt att detta är "min tid på året". Det är en fantastisk tid. I år har vi ju inte lidit av någon värmebölja så tyvärr gick de flesta kvällarna utan att vi satt ute och njöt av ljuset. Men några höjdpunkter för mig har det ändå varit. Midsommar på Pommern, Noel har skolats in på nytt dagis utan bekymmer och Alicias tid på Kungsbroskolan är över (en aning vemodigt). Det har varit en bra Juni och starten på Juli är lovande. Idag har jag fixat storbaket och varit en sväng hos Fia. Noel blev så till sig att vi skulle dit, bytte om till finstassen: Alicias pyjamas och Noras kjol. Jättefin gubben! Vi avslutade kvällen med hårsalong. Alicia gjorde en uppsättning och blev så otroligt fin. Nora sa att hon såg ut som prinsessan Estelle, om hon haft hår! Jag skrattade gott... Bilderna här kom i oordning men ändå...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt