Veckan

Tiden rusar, för en vecka sedan åkte vi till Hjärup. Jag har alltid lite abstinens när jag har umgåtts med Malin. Nu fasar jag ut för min egen vardag är så pass hektisk att jag inte har lyxen att önska mig mer kvalitetstid med henne. Veckan bjuder på många chanser till umgänge. Började med pappas kalas, dagisfesten, skolavslutning och min födelsedag. Den får firas på söndag för i morgon är det fika för barnen och jobb som gäller. Vi har bakat muffins som ska dekoreras till tjusiga cupcakes i morgon. Alicia fick välja skolavslutningsfikat. Huset har städats och jag är hyffsat redo för 40 timmars jobbhelg. Måste försöka ligga lite före med allt för att inte få panikkänslor efter så långa arbetspass. Det ska ju tryckas in lunchbjudning på söndag och då vill jag bli firad utan massa stress. Några som inte verkade stressade var korna på den ekologiska mjölkbondgården som vi besökte med dagis igår. Skönt liv för de korna. Riktigt glad att jag köper ekologisk mjölk!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt