Krympt umgänge

Inland fattar jag de dummast av alla dumma beslut. Jag har varit lite stressig i hjärnan och bestämde mig då för att skärma av mig lite från allt och alla typ. Idiotiskt märkte jag idag. Har "lekt" i Stadsparken i eftermiddag med Fia och hennes minstingar. Så roligt och energigivande att få skratta och tjöta av sig med henne som känner mig så väl. Vi vet varandras snygga, charmiga, lättsamma sidor likväl som vi är välbekanta med de mindre smickrande sidor vi gärna döljer. Det är en enorm styrka i denna vänskap. Vi borde ses så mycket oftare. Kanske jag då skulle sprudla på bonnigaste tidaholmska?

Så många kapslar jag misslyckats med gör att jag börjar tveka lite över det geniala i detta inköp... Jädra kaffemaskin, hur svårt kan det vara??? Sabba inte detta för mig nu! Jag vill vara nöjd över att jag äntligen skaffat en modernitet.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt