Evigheter sen...

Snälla Anton kom mamma är konstig....


Ibland har jag fullt upp med att få min vardag att gå ihop. Så har det varit ett tag nu. Vi har pysslat om vårt hus för att få det värderat. Gick jättebra och jag är så nöjd med resultatet. Men det tog på oss. Som par i renoveringsträsket var det lite jobbigt. Vi blev stressade. Men nu så ska vi skörda. Kommer att bli en fin entre och uteplats samt ett totalrenoverat badrum. Grävare kontaktad och vi ska beställa grus och plattor. Spännande tid. Har inte mycket annat för mig just nu. Jo förutom att jag börjat plugga på kvartsfart, jobbar min heltid och håller familjeskeppet på rätt körl men det är ju livet och det är jag stolt och tacksam för. Ibland är det på sin plats med en liten uppmuntrande klapp på axeln. Jag har ett väldigt fint nätverk av axelklappare som verkligen gjort min vardag extra kul det senaste.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt