Nerver i svall

Jag har aldrig haft svårt för att uttrycka mig varken i tal eller i skrift. Därmed inte sagt att jag gör det bra utan bara det att jag är ohämmad. Men detta med muntlig examination via nätet var helt utan för min bekvämlighetsbox. En utmaning alltså! Laddade med lunch på stan med fina Nicolina. Bra stöd på alla vis. Så hem med andan i halsen. Satt inloggad i tjugo minuter innan det startade. Så visar det sig att något är fel. Jaja det hela löste sig viawebbkamera och mobiltelefon. Lätt obehagligt men nu är det gjort. Jag nådde klart mitt betygsmål och blev uppmuntrad att läsa vidare så jag är supernöjd. Och helt underbart skrytig också märker jag...

Dax att packa jobbväskan och ge sig iväg. Börjar en timme tidigare idag med möte. Jag är trött och skulle vilja ha en bit choklad... Ska skåpsleta och se vad jag kan finna. Imorgon är det Lucia och jag har särken med till jobbet. Tänkte överraska med en lussesång eller två. Får se hur det tas emot. :-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt