Livet inpå knuten

Ibland har jag känslan av att livet passerar med mig som åskådare. När veckan går så fort att tisdag och fredag verkar som morgon och kväll. Då vill jag liksom bromsa. För då upplever jag det som om jag inte hinner med att leva utan bara tittar på. Jag vill inte känna att livet gått mig förbi. Jag vill vara ansolut delaktig. Att jag inte styr är givet, jag är trots allt "bara människa". Ibland gäller det att fylla sin tid med det allra mest prioriterade. Idag är en sån dag. Först frukost ihop och sen jobb i Tidaholms kyrka. En underbar barnledd dopfest. Fick en blomma som tack för vårt arbete med det nya dopträdet. Kul! Sen barnens aktiviteter och en tupplur på soffan. Nu avslutar jag med ett yogapass på gymmet innan dusch och säng. Livet är varenda sekund. Varje andetag. 
Dopträdet. 
Teori i stallet. 
Koncentrerade kusiner. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt